- 3 habs.
- 1 bany
- 109 m²
- 3a Planta
Pis en venda a Carrer Joaquim Vayreda, La Devesa
Girona Capital
Pis de 96 m2 útils amb ascensor, reformat recentment, que consta de menjador-sala d'estar, cuina, 3 habitacions, un bany i una galeria. Molt lluminós, amb terra de parquet, al costat del Parc de la Devesa i amb tots els serveis aprop, com supermercats, transport públic, bars/restaurants, etc. Es ven sense mobles ni electrodomèstics, els que es veuen a les fotografies estan fets amb assistència IA per a una millor projecció de les possibilitats. Venda directe de propietari, abstenir-se immobiliàries.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
ReformatAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:266 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:52 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Parquet
- Forn
- Balcó
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.143 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.143 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
319.000 €
Impostos i despeses de la compra:
34.099 €
Cost total de l'immoble:
353.099 €
Estalvi aportat:
63.800 €
Import de la hipoteca:
289.299 €
Interessos totals:
122.210 €
Cost total amb hipoteca
475.309 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.