- 2 habs.
- 1 bany
- 56 m²
Pis en venda a Farinera Teixidor , La Devesa
Girona Capital
Zona Devesa – Girona
Pis en venda amb contracte de lloguer vigent, ideal per a inversors
Oportunitat d’inversió a la zona Devesa, molt a prop de l’estació de l’AVE i bus i a pocs minuts del centre de Girona. Es tracta d’un pis de 52 m², situat en una primera planta, amb orientació nord-est, que destaca per la seva bona distribució i per estar actualment llogat, fet que el converteix en una opció especialment interessant per a qui busqui rendibilitat immediata.
En accedir a l’habitatge, trobem un rebedor que dona pas a una cuina independent totalment equipada, amb forn, nevera, microones i rentaplats. A la zona de dia hi ha un menjador funcional i acollidor, i a la zona de nit l’immoble disposa de dues habitacions dobles moblades i un bany complet amb banyera i rentadora.
L’habitatge compta amb aire condicionat amb bomba de fred i calor, terres de parquet, tancaments exteriors d’alumini i fusteria interior de fusta.
La seva ubicació és un dels seus grans atractius: en una zona ben comunicada, al costat de serveis, transports i amb excel·lent connexió amb la resta de la ciutat.
Actualment disposa de contracte de lloguer vigent, una característica que el fa especialment atractiu per a inversors.
Per a més informació o per concertar una visita, contacti amb Rent11.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Llogat amb inquilinsAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.164 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.164 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
325.000 €
Impostos i despeses de la compra:
34.699 €
Cost total de l'immoble:
359.699 €
Estalvi aportat:
65.000 €
Import de la hipoteca:
294.699 €
Interessos totals:
124.491 €
Cost total amb hipoteca
484.190 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.