- 2 habs.
- 2 banys
- 75 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a El Natahoyo
Gijón
EDIFICIO CULMIA ARBEYAL Fase II, Nuevo, casi a estrenar, con terraza orientación Oeste. En la Playa del Arbeyal, dos dormitorios, uno de ellos con baño en suite. Amplio y soleado, en una zona inmejorable, con sala común de reuniones, vistas al mar, rodeado de zonas verdes, sistema de ventilación inteligente y apertura de zonas comunes con App en remoto. Rodeado de todos los servicios y al lado del CNSO. Gastos de Comunidad 80€ con el agua fría y la basura incluidas. Gastos de IPT notaria y registro a cargo del comprador fuera de precio. No deje de visitarlo!!!!
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Gairebé nouAntiguitat
Menys d'1 anyGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:22.4 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:4.3 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Pati
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Balcó
- Alarma
- Domòtica
- Zona Infantil
- Porta Blindada
- Sistema Videovigilància CCTV 24h
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.295 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.295 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
370.000 €
Impostos i despeses de la compra:
31.799 €
Cost total de l'immoble:
401.799 €
Estalvi aportat:
74.000 €
Import de la hipoteca:
327.799 €
Interessos totals:
138.474 €
Cost total amb hipoteca
540.273 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.