- 5 habs.
- 4 banys
- 210 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Villa de Plentzia Kalea, Las Arenas
Getxo
ALDAMA VENDE, magnífica vivienda en Las Arenas (C/ Villa de Plentzia).
Dispone de DOS parcelas de garaje con acceso directo y trastero, incluidos en el precio.
La vivienda tiene 150 m2 contruidos y se distribuye en; hall, salón comedor con balcón, 3 dormitorios (principal con baño en suite), 2 baños completos más, habitación de servicio y cocina totalmente equipada con tendedero. Todos los dormitorios tienen armarios empotrados.
Además cuenta con una planta superior de 60 m² con posibilidad de unirla al inmueble, ofreciendo múltiples opciones de ampliación.
Si desea ver más viviendas similares en la zona de Las Arenas / Romo no dude en visitar nuestra página web en pisosaldama. com o para cualquier consulta en nuestra oficina situada en Las Arenas, C/ Santa Ana nº 2.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Gres Ceràmica
- Traster
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Balcó
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.691 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.691 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
780.000 €
Impostos i despeses de la compra:
57.097 €
Cost total de l'immoble:
837.097 €
Estalvi aportat:
156.000 €
Import de la hipoteca:
681.097 €
Interessos totals:
287.719 €
Cost total amb hipoteca
1.124.816 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.