- 4 habs.
- 2 banys
- 128 m²
- 1a Planta
Pis en venda a El Bercial
Getafe
Agencia inmobiliaria Tecnocasa de Getafe - zona El Bercial - vende piso en urbanización cerrada con SOLO 25 VECINOS del AÑO 2007, con PISCINA comunitaria, TRASTERO y DOS PLAZAS DE GARAJE incluidas en el precio.
La vivienda se distribuye en salón independiente muy luminoso; amplia cocina con posibilidad de office y tendedero anexo; 4 dormitorios dobles y 2 cuartos de baño completos, uno de ellos en suite principal.
Suelos en tarima, pintura en liso y ventanas climalit oscilobatientes. Armarios empotrados en los 4 dormitorios y el hall de entrada. AIRE ACONDICIONADO POR CONDUCTOS en toda la vivienda con bomba de aire frío/calor.
En la zona encontrarás todo tipo de servicios, colegios e institutos, centro médico y Hospital Universitario de Getafe, transporte público (línea 12 de MetroSur, línea C-4 de Cercanías Renfe y líneas de autobús), zonas comerciales, fácil acceso a carreteras A-42 y M-45.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Traster
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.759 €
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.759 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
515.000 €
Impostos i despeses de la compra:
33.247 €
Cost total de l'immoble:
548.247 €
Estalvi aportat:
103.000 €
Import de la hipoteca:
445.247 €
Interessos totals:
188.088 €
Cost total amb hipoteca
736.335 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.