- 3 habs.
- 2 banys
- 125 m²
- Àtic
Àtic en venda a Playa de Gandia
Gandia
En el prestigioso Residencial Aiguablava, con acceso directo a la playa y solo dos viviendas por planta, encontramos este magnífico ático en novena altura, donde el mar y la montaña forman parte del paisaje cotidiano.
Sus 125 m2 ofrecen un amplio salón-comedor con salida a terraza, cocina independiente equipada, tres dormitorios, dos baños y climatización por conductos. Se entrega amueblado, listo para disfrutar.
El residencial cuenta con piscina, amplias zonas ajardinadas, pistas de tenis, baloncesto, gimnasio y conserjería durante todo el año.
Incluye plaza de garaje y trastero.
Una vivienda donde la altura, la privacidad y las vistas al Mediterráneo marcan la diferencia. Porque hay ubicaciones que simplemente no se pueden repetir.
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatPlanta
ÀticAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.645 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.645 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
460.000 €
Impostos i despeses de la compra:
48.347 €
Cost total de l'immoble:
508.347 €
Estalvi aportat:
92.000 €
Import de la hipoteca:
416.347 €
Interessos totals:
175.880 €
Cost total amb hipoteca
684.227 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.