- 3 habs.
- 1 bany
- 120 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Calle la Paz, 10, Gádor
Gádor
Piso en venta en Gádor – Plaza El Barranquillo (centro)
Se vende amplio y luminoso piso en pleno centro de Gádor, ubicado en la Plaza El Barranquillo, con todos los servicios a un paso (tiendas, bancos, farmacia, etc. ).
La vivienda se encuentra en una segunda planta sin ascensor y dispone de:
3 dormitorios
Salón espacioso y luminoso
Gran recibidor/entrada
Cocina completamente equipada
Despensa
1 baño
Terraza
El piso se entrega totalmente amueblado y equipado, incluyendo electrodomésticos (lavadora, secadora y televisión), listo para entrar a vivir desde el primer día.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestEstat
Molt béPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
265 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
265 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
76.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.301 €
Cost total de l'immoble:
82.301 €
Estalvi aportat:
15.200 €
Import de la hipoteca:
67.101 €
Interessos totals:
28.346 €
Cost total amb hipoteca
110.647 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.