- 3 habs.
- 1 bany
- 144 m²
- 111 m² terreny
Casa adosada en venda a Plaza Padre Manjón, 11, Fuente de Cantos
Fuente de Cantos
Excelente oportunidad para primera Vivienda o inversión, situada en muy buena zona, con acceso directo a carretera, en una plaza muy tranquila, vecindad estupenda. Precisa albañilería, pero no reforma estructural. La planta alta no precisa prácticamente reforma, la planta baja precisa trabajo albañilería, no grande costes. La casa consta de entrada con portón, buen salón, distribuidor, cocina y baño. Gran patio donde disfrutar ademas de nave trasera con chimenea, en la planta alta hay tres dormitorios.
Con poca reforma, podrás tener tu propia vivienda.
Si quieres visitarla , llámame.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
A reformarAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Traster
- Pati
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
233 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
233 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
65.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.941 €
Cost total de l'immoble:
71.941 €
Estalvi aportat:
13.000 €
Import de la hipoteca:
58.941 €
Interessos totals:
24.899 €
Cost total amb hipoteca
96.840 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.