- 3 habs.
- 2 banys
- 94 m²
Pis en venda a Manchica, Centro
Fuente Álamo de Murcia
¡Piso en pleno centro de Fuente Álamo! En el edificio CINE AVENIDA, descubre esta vivienda de 3 dormitorios con calidades excelentes. Con un precio de 119.000 el piso destaca por su gran luminosidad, suelos de gres imitación madera, paredes lisas y ventanas PVC con doble acristalamiento (oscilobatientes o correderas). Edificio con fachada de ladrillo visto con dos ascensores, zonas comunes con suelos de granito y barandillas de cristal y acero inoxidable. La vivienda incluye plaza de garaje y trastero, con opción a adquirir plazas adicionales. Baños completos incluidos. Una oportunidad ideal para parejas jóvenes o familias que buscan confort, diseño y ubicación. ¡Solicita visita hoy! [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatAntiguitat
Menys d'1 anyAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Traster
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
420 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
420 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
119.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.126 €
Cost total de l'immoble:
130.126 €
Estalvi aportat:
23.800 €
Import de la hipoteca:
106.326 €
Interessos totals:
44.916 €
Cost total amb hipoteca
175.041 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.