- 3 habs.
- 2 banys
- 70 m²
- Superior a Planta 15
Àtic en venda a Loranca
Fuenlabrada
¡Espectacular ático en Loranca!
La vivienda, en una única planta, consta de tres habitaciones y dos baños. Se encuentra en una urbanización cerrada, con punto de recogida de paquetería. Se vende con plaza de garaje subterránea y trastero.
Lo que verdaderamente la hace única es su impresionante terraza de aproximadamente 40m2, que en forma de U, rodea toda la casa, lo que nos ofrece unas maravillosas vistas de prácticamente 360º. Además, al estar parcialmente acristalada, podrás disfrutar de ella todo el año.
En una zona inmejorable, al lado del Lago y del centro comercial y a un paso de metro.
¡URGE SU VENTA! por lo que no dejes pasar esta oportunidad y ver a verla en persona, te va a encantar. Angel 606 620 776.
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestCalefacció
Gas naturalAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatPlanta
AltresAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.028 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.028 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
300.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.199 €
Cost total de l'immoble:
320.199 €
Estalvi aportat:
60.000 €
Import de la hipoteca:
260.199 €
Interessos totals:
109.917 €
Cost total amb hipoteca
430.116 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.