- 2 habs.
- 2 banys
- 70 m²
- Baixos
Pis en venda a Calle de Reinosa, La Serna
Fuenlabrada
i-House Servicios Inmobiliarios vende esta fantástica vivienda de 2 dormitorios, y 2 baños con plato de ducha, el dormitorio principal tiene el espacio suficiente para poder hacer un vestidor a medida que le encantará. Amplio salón cocina americana recién amueblada. Los suelos son de gres imitación a tarima, puertas lacadas en blanco. Grandes ventanales que hacen que la vivienda tenga muy buena luminosidad. Solicite mas información sobre estas magníficas viviendas.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Gres Ceràmica
- Cuina Office
- Suite - amb bany
- Rentadora
- Alarma
- Porta Blindada
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
844 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
844 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
246.000 €
Impostos i despeses de la compra:
16.831 €
Cost total de l'immoble:
262.831 €
Estalvi aportat:
49.200 €
Import de la hipoteca:
213.631 €
Interessos totals:
90.245 €
Cost total amb hipoteca
353.076 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.