Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 10 habs.
- 4 banys
- 282 m²
Casa adosada en venda a Camino de Santiago, 22, Centro ciudad
Fuengirola
Se vende albergue situado en la zona de Las Lagunas de Fuengirola. La planta baja tiene 4 dormitorios, 2 baños, despacho y patio. La primera planta tiene 4 dormitorios, 1 baño, cocina y trastero y la segunda planta tiene 2 dormitorios, un baño y trastero.
La demanda de este tipo de alojamiento es muy buena.
Actualmente, todas las habitaciones se alquilan para ocupación a largo plazo, lo que proporciona un retorno de la inversión del 13 al 15 %.
Hay muchas opciones, vivir en el segundo piso y alquilar las otras habitaciones o también es posible convertir en dos viviendas.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
LlogadaOrientació
Sud-estEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Pati
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.623 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.623 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
475.000 €
Impostos i despeses de la compra:
30.847 €
Cost total de l'immoble:
505.847 €
Estalvi aportat:
95.000 €
Import de la hipoteca:
410.847 €
Interessos totals:
173.556 €
Cost total amb hipoteca
679.403 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




