- 2 habs.
- 2 banys
- 90 m²
Pis en venda a Rúa Do Calvário, 11, Foz
Foz
Se vende precioso piso de 90 m² construidos en Foz (A Mariña-Lugo), en una ubicación cómoda y tranquila, junto a las avenidas y con todos los servicios a mano.
La vivienda, en estado impecable, es totalmente exterior y cuenta con una distribución muy funcional:
Salón amplio y luminoso.
2 dormitorios.
2 baños.
Cocina independiente con cuarto de lavar.
Calefacción individual de gas natural.
Vivienda exterior y muy luminosa.
Además, el precio incluye plaza de garaje y trastero, aportando un extra de comodidad y espacio de almacenamiento.
Una vivienda ideal tanto para residencia habitual como para disfrutar de Foz como segunda residencia, en una zona bien comunicada y próxima a las principales avenidas.
Estado impecable. Lista para entrar a vivir sin necesidad de reformas.
Edificio accesible, sin barreras arquitectónicas.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Traster
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
599 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
599 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
170.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.503 €
Cost total de l'immoble:
185.503 €
Estalvi aportat:
34.000 €
Import de la hipoteca:
151.503 €
Interessos totals:
64.000 €
Cost total amb hipoteca
249.503 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




