- 1 bany
- 70 m²
- 222 m² terreny
Casa o xalet en venda a Fontanars dels Alforins
Fontanars dels Alforins
Solar urbanizable con construcción en Fontanars dels Alforins.
Descubre esta fantástica parcela cerrada, perfecta para hacer realidad tu proyecto de hogar. Cuenta con un amplio garaje con techos altos y capacidad para tres vehículos, un patio hormigonado y otra parte de la parcela para jardín. Además cuenta con pozo de agua y conexión al alcantarillado.
Su ubicación privilegiada ofrece vistas despejadas a la hermosa Toscana Valenciana, un entorno ideal para quienes buscan tranquilidad y naturaleza.
No dejes pasar esta oportunidad. ¡Consúltanos sin compromiso! Te ayudamos a conseguir la mejor financiación para tu proyecto.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Traster
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
145 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
145 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
39.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.541 €
Cost total de l'immoble:
44.541 €
Estalvi aportat:
7.800 €
Import de la hipoteca:
36.741 €
Interessos totals:
15.521 €
Cost total amb hipoteca
60.062 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.