- 2 habs.
- 2 banys
- 100 m²
- 1ª Planta
Apartament en venda a Calle Calle D'equador, 12, Balcón de Finestrat - Terra Marina
Finestrat
Su paraíso de lujo, confort y sostenibilidad bajo el sol del Mediterráneo.
El complejo residencial esta compuesto por 66 apartamentos y 14 villas, situado en una ubicación privilegiada en Finestrat.
A solo unos minutos de las impresionantes playas de Benidorm, rodeado de centros comerciales, hoteles de lujo, campos de golf y una amplia oferta de ocio, este resort es ideal para quienes buscan calidad de vida y confort.
Los apartamentos cuentan con 2 o 3 dormitorios y 2 baños, todos con amplias terrazas para disfrutar del aire libre, las vistas y el clima mediterráneo.
Puede encontrar apartamentos desde solo 375.000 €. El precio de todas las propiedades incluye 1 plaza de aparcamiento y un trastero. IVA del 10 % no incluido.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstAigua calenta
ElectricitatEstat
Gairebé nouAntiguitat
Menys d'1 anyGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Electrodomèstics
- Balcó
- Gimnàs
- Alarma
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.342 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.342 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
375.000 €
Impostos i despeses de la compra:
39.699 €
Cost total de l'immoble:
414.699 €
Estalvi aportat:
75.000 €
Import de la hipoteca:
339.699 €
Interessos totals:
143.501 €
Cost total amb hipoteca
558.200 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.