- 4 habs.
- 2 banys
- 97 m²
- 1a Planta
Apartament en venda a De Ramon Mandri, Parc Bosc - Castell
Figueres
¡Amplitud, luz natural y comodidad en una ubicación ideal!
Se vende un amplio y luminoso piso en Figueres, ideal para familias o para quienes buscan espacio y comodidad en su día a día.
La vivienda dispone de 4 dormitorios, perfectos para adaptarlos a las necesidades de cada familia, y 2 baños que ofrecen mayor comodidad y funcionalidad.
Gracias a su orientación soleada, disfruta de abundante luz natural, creando un ambiente cálido y agradable durante todo el día.
Una oportunidad ideal para vivir en Figueres en una vivienda espaciosa, luminosa y con muchas posibilidades.
¡No dejes escapar esta oportunidad! Contacta con nosotros para obtener más información o concertar una visita.
El precio incluye los hororarios de la agencia, pero no incluye impuestos, gastos de notario y registro
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:155 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:29 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
572 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
572 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
169.900 €
Impostos i despeses de la compra:
18.893 €
Cost total de l'immoble:
188.793 €
Estalvi aportat:
33.980 €
Import de la hipoteca:
154.813 €
Interessos totals:
51.186 €
Cost total amb hipoteca
239.979 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.