- 4 habs.
- 2 banys
- 95 m²
- 3a Planta
Pis en venda a San Juan
Ferrol
Se vende piso de 95 m2 totalmente reformado con ascensor en zona de Fajardo.
La vivienda se distribuye en un hall de recepción, cocina amplia con lavandería, baño renovado en pasillo, 4 dormitorios y salón comedor amplio en esquina a dos calles. El dormitorio principal cuenta con baño propio y existe un armario empotrado en uno de los dormitorios que alberga un pequeño trastero.
Piso en tercera planta, exterior en esquina muy soleada. Suelos de tarima y madera, caldera de gas ciudad, cocina con sus electrodomésticos a estrenar, amplia lavanderia con espacio para secado y plancha. Habitaciones con armarios nuevos a estrenar. Ventanales dobles de aluminio blanco con persiana en el medio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalEstat
Gairebé nouAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Suite - amb bany
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Porta Blindada
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
671 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
671 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
195.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.696 €
Cost total de l'immoble:
208.696 €
Estalvi aportat:
39.000 €
Import de la hipoteca:
169.696 €
Interessos totals:
71.686 €
Cost total amb hipoteca
280.382 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.