- 8 habs.
- 1 bany
- 633 m²
Casa o xalet en venda a Faura
Faura
Venta de espectacular casa del siglo XV es un lugar perfecto para crear tu propio hogar o negocio ,hay suficiente espacio para convertirlo en un hostal ,casa rural, Asador, restaurante o cafetería .se pueden crear varias habitaciones si lo deseas, se encuentra en el centro del pueblo, lo que la convierte en una ubicación ideal para atraer clientes ,con su encanto histórico y su gran tamaño, esta casa tiene gran potencial para convertirse en un negocio exitoso. Dispone de un espacioso espacio exterior.No pierdas la oportunidad de convertir este sueño en realidad y haz tu oferta hoy mismo.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.004 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.004 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
280.000 €
Impostos i despeses de la compra:
30.071 €
Cost total de l'immoble:
310.071 €
Estalvi aportat:
56.000 €
Import de la hipoteca:
254.071 €
Interessos totals:
107.329 €
Cost total amb hipoteca
417.400 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.