- 3 habs.
- 1 bany
- 50 m²
- Baixos
Pis en venda a Calle Menta, Can Vidalet
Esplugues de Llobregat
Oportunidad de inversión: inmueble alquilado. No es posible coordinar visitas al interior ni acreditar el estado de conservación; la compra requiere disposición de fondos propios.
Cómodo Piso en Esplugues de Llobregat, Barcelona, ideal para familias. El inmueble cuenta con una superficie de 50 m2 construidos distribuidos en tres habitaciones, salón-comedor, cocina y un aseo. Está ubicado en el corazón de Esplugues de Llobregat, en sus alrededores encontramos el Hospital Sociosanitari de l?Hospitalet, la Escola Bressol Municipal Marta Mata, supermercados, bancos, bibliotecas, farmacias, oficinas de correos, centros deportivos, la estación de metro Can Vidalet y la estación de tren L'Hospitalet de Llobregat. Cuenta con fácil acceso a Ronda de Dalt.
La información publicada puede contener errores u omisiones, es meramente orientativa y no vinculante en ningún caso.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
493 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
493 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
136.500 €
Impostos i despeses de la compra:
15.553 €
Cost total de l'immoble:
152.053 €
Estalvi aportat:
27.300 €
Import de la hipoteca:
124.753 €
Interessos totals:
52.700 €
Cost total amb hipoteca
204.753 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.