- 2 habs.
- 1 bany
- 50 m²
Pis en venda a Calle Moli, Can Vidalet
Esplugues de Llobregat
La Casa Agency presenta en exclusiva
piso cercano a todos los servicios en el barrio de Can Vidalet. Cuenta con una buena distribución siendo una primera planta real con ascensor totalmente exterior a la calle. Antes tenia tres habitaciones, hoy esta distribuido con dos habitaciones. Baño completo y cocina independiente. La finca tiene la ITE pasada completa con arreglos ya pagados de fachada. Es una buena oportunidad para comprar vivienda familiar o primera vivienda en una zona del barrio con todo cerca, centro comercial Finestrelles, parque de la Solidaridad, comercios y transporte publico, tanto metro L5 como L1. Ven a verlo no pierdas tiempo! Si necesitas hipoteca, consulta por el departamento financiero FinanzaTe, conseguimos las mejores condiciones del mercado. Consulta gastos derivados e compraventa y honorarios de agencia ya que no están incluidos en la compra.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:99 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
858 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
858 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
239.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.896 €
Cost total de l'immoble:
264.896 €
Estalvi aportat:
47.800 €
Import de la hipoteca:
217.096 €
Interessos totals:
91.709 €
Cost total amb hipoteca
356.605 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.