- 2 habs.
- 2 banys
- 77 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a El Centre
Esplugues de Llobregat
Una vivienda de doble orientación de 2 dormitorios dobles y 2 cuartos de baño completos.
Distribución: Salón – comedor – cocina en un espacio de unos 33m2 útiles con una balconera y otro ventanal grandes orientados a calle.
La zona de noche está orientada a un patio de manzana tranquilo y agradable y esta distribuida en una máster-suite de unos 16m2 útiles con baño privado y otro dormitorio doble de unos 10m2 útiles y un segundo cuarto de baño completo.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
Menys d'1 anyPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:59 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:7 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Parquet
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.573 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.573 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
440.000 €
Impostos i despeses de la compra:
46.199 €
Cost total de l'immoble:
486.199 €
Estalvi aportat:
88.000 €
Import de la hipoteca:
398.199 €
Interessos totals:
168.213 €
Cost total amb hipoteca
654.412 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.