Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 bany
- 1000 m²
- 60000 m² terreny
Finca rústica en venda a Coves Noves
Es Mercadal
Lucas Fox presenta esta finca con una casa típica rural menorquina de dos plantas, con un terreno de seis hectáreas y un total de 1.000 m² construidos en varias edificaciones con vistas al campo ubicada muy cerca de la exclusiva urbanización residencial de Coves Noves en el término municipal de Es Mercadal, Menorca.
Posee licencia para la construcción de una vivienda y piscina, además de una boyera y terreno para huerto y uso agrícola. En el precio de venta no está incluido el coste de reforma.
Póngase en contacto con nosotros para más información o para concertar una visita.
Característiques
Tipus d'immoble
Finca rústicaDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
3.068 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
3.068 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
900.000 €
Impostos i despeses de la compra:
56.497 €
Cost total de l'immoble:
956.497 €
Estalvi aportat:
180.000 €
Import de la hipoteca:
776.497 €
Interessos totals:
328.020 €
Cost total amb hipoteca
1.284.517 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.