- 3 habs.
- 2 banys
- 90 m²
Pis en venda a Calle las Escuelas, 1, Entrena
Entrena
Espectacular y amplio piso con terraza, cocina de ensueño y materiales de alta calidad. Localizado a menos de 15 minutos de Logroño. Dándote la tranquilidad de un maravilloso pueblo, Entrena.
Un hogar diseñado para disfrutar de cada metro cuadrado, 90 M2 útiles terraza trastero (ver plano). Esta vivienda destaca por su amplitud y una distribución perfecta que separa la zona de día de la de descanso.
Corazón de la casa: Una cocina espectacular totalmente equipada y un comedor impresionante, espacios amplios y luminosos.
Carpintería interior de alta calidad en puertas,esquineros y empotrado.
3 habitaciones amplias, 2 baños, terraza, trastero
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:219 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:46 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Traster
- Pati
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- TV
- Balcó
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
620 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
620 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
180.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.796 €
Cost total de l'immoble:
192.796 €
Estalvi aportat:
36.000 €
Import de la hipoteca:
156.796 €
Interessos totals:
66.236 €
Cost total amb hipoteca
259.032 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




