- 4 habs.
- 2 banys
- 173 m²
Pis en venda a Calle San Ignacio de Loyola, 25, Plaza de Toros - Avenida Chapí - Trinquete
Elda
3º con ascensor. Edificio Los caballitos. Amplio piso con 4 habitaciones y dos baños completos. Tarima en toda la casa, aire acondicionado por conductos y calefacción en toda la vivienda con radiadores.
Muy buen estado para entrar a vivir. El precio incluye trastero y Plaza de garaje. Se vende la "Se vende nuda propiedad piso . Valor pleno: 180.000 €. Precio: 162.000 € (¡90% ya!).
Persona de 92 años con usufructo vitalicio ¡Piso completo al fin natural, sin mas tramites!
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Nua propietatOrientació
Sud-estEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Traster
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Videointerfòn
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
576 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
576 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
160.000 €
Impostos i despeses de la compra:
17.903 €
Cost total de l'immoble:
177.903 €
Estalvi aportat:
32.000 €
Import de la hipoteca:
145.903 €
Interessos totals:
61.635 €
Cost total amb hipoteca
239.538 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




