- 2 habs.
- 2 banys
- 100 m²
Pis en venda a Camí Santa Elvira, 1, Playa del Puig
El Puig de Santa Maria
Se vende cesión de reserva de espectacular piso de obra nueva actualmente en construcción, con entrega prevista para finales de agosto.
La vivienda cuenta con:
2 habitaciones
2 baños completos
Amplia terraza privada de 20 m²
Diseño moderno y excelentes calidades
Una de las grandes ventajas es que no hay hipoteca formalizada, por lo que únicamente es necesario realizar el cambio de titularidad de la reserva, simplificando considerablemente el proceso de compra.
Además, se trata de la última vivienda disponible de la promoción, una oportunidad excepcional para adquirir una propiedad nueva sin esperar futuras fases de venta.
Tele: ***
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouAntiguitat
Menys d'1 anyGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Z. Comunitària
- Pati
- Piscina
- Suite - amb bany
- Balcó
- Videointerfòn
- Zona Esportiva
- Zona Infantil
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.271 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.271 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
355.000 €
Impostos i despeses de la compra:
37.699 €
Cost total de l'immoble:
392.699 €
Estalvi aportat:
71.000 €
Import de la hipoteca:
321.699 €
Interessos totals:
135.897 €
Cost total amb hipoteca
528.596 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.




