- 11 habs.
- 3 banys
- 700 m²
Casa o xalet en venda a Calle San Roque, 19, El Pinar
El Pinar
Casa de gran tamaño y amplitud lista para una poca de reforma!
La casa dispone de salón-comedor, cocina con despensilla, un par de habitaciones y un baño con bañera en la primera planta. En la planta de arriba encontramos otros tres dormitorios y un baño con una pequeña bañera. La casa dispone de una gran terraza desde la que podemos disfrutar de grandes vistas y tomar el aire.
En la parte abajo también encontramos un amplio patio y cocheras que pueden remodelarse o incluso tirarse para convertirlas en patio y dar mayor luminosidad y amplitud a la casa!
Si estas listo para la aventura ponte en contacto con nosotros!
SIN COMISION DE VENTA AL COMPRADOR
Fideshome, inmobiliaria del Valle de Lecrín.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:225 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:AEmissions:225 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
592 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
592 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
170.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.803 €
Cost total de l'immoble:
183.803 €
Estalvi aportat:
34.000 €
Import de la hipoteca:
149.803 €
Interessos totals:
63.282 €
Cost total amb hipoteca
247.085 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.