- 2 habs.
- 2 banys
- 80 m²
Apartament en venda a Playa Muchavista
El Campello
Disfrute de la vida mediterránea en este exclusivo residencial situado junto a la playa de Muchavista, en El Campello. El proyecto destaca por su arquitectura innovadora, diseñada para integrarse con el entorno costero y ofrecer un confort inigualable a sus residentes. Las viviendas cuentan con 80 m² distribuidos en dos dormitorios y dos baños. El diseño interior incluye una cocina abierta y una terraza de 6 m², pensada para disfrutar del aire libre. La sostenibilidad es fundamental en esta construcción, utilizando materiales de alta calidad para garantizar la eficiencia energética. El complejo ofrece instalaciones de lujo, como una impresionante piscina comunitaria y un amplio solárium ajardinado. Es el hogar perfecto para quienes buscan elegancia, tranquilidad y una ubicación privilegiada frente al mar.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.591 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.591 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
445.000 €
Impostos i despeses de la compra:
46.699 €
Cost total de l'immoble:
491.699 €
Estalvi aportat:
89.000 €
Import de la hipoteca:
402.699 €
Interessos totals:
170.114 €
Cost total amb hipoteca
661.813 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.