- 6 habs.
- 1 bany
- 160 m²
- 160 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Justo Zoco, 16, Ejea de los Caballeros
Ejea de los Caballeros
VENTA CASA UNIFAMILIAR
Se vende casa en Ejea de los Caballeros, situada en Justo Zoco 17. Ubicada en el centro, al lado de la Avenida Principal. Muy próximo a supermercados, tiendas, colegios y del parque, en una calle muy tranquila.
Cuenta con 155 metros de solar.
La casa está para demoler y construir de nuevo.Contamos con proyecto para vivienda unifamiliar aunque por las características de la zona es ideal para construir un edificio 4 pisos de altura, sin contar la planta baja.
Ideal como inversión o para construir la casa de tus sueños.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
257 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
257 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
72.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.501 €
Cost total de l'immoble:
79.501 €
Estalvi aportat:
14.400 €
Import de la hipoteca:
65.101 €
Interessos totals:
27.501 €
Cost total amb hipoteca
107.002 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.