Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 3 banys
- 243 m²
Casa o xalet en venda a Passeig José Vargas Ponce, 15a, Ses Figueretes - Platja d'en Bossa - Cas Serres
Eivissa
Casa dividida en dos viviendas independientes en Platja d’en Bossa
¡Gran oportunidad! A la venta la NUDA PROPIEDAD de una acogedora y amplia casa en Platja d’en Bossa.
Esta casa dividida en dos viviendas se encuentra ubicada a cinco minutos a pie de la playa de Platja d’en Bossa. Cuenta con entradas independientes cuenta con un total de tres habitaciones, tres baños con ducha, salón, cocina y un amplio jardín. Se trata de una propiedad de 300 metros cuadrados.
La vivienda más amplia, de 166 metros cuadrados, consta de dos habitaciones dos baños, un amplio salón y cocina, patio exterior, patio interior con zona de barbacoa y jardín.
La segunda vivienda, de 77 metros cuadrados, consta de una habitación, salón, cocina, baño, terraza y solárium.
La propiedad está a la venta por 1.190.000 euros, negociables.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Nua propietatEstat
Molt béAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Pati
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
4.059 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
4.059 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
1.190.000 €
Impostos i despeses de la compra:
75.185 €
Cost total de l'immoble:
1.265.185 €
Estalvi aportat:
238.000 €
Import de la hipoteca:
1.027.185 €
Interessos totals:
433.919 €
Cost total amb hipoteca
1.699.104 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.



