- 3 habs.
- 2 banys
- 84 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Barrenkalea Kalea, 42, Durango
Durango
Preciosa e impecable vivienda sita en el casco antiguo de Durango, zona residencial muy tranquila. La vivienda se distribuye en hall pasillo distribuidor, salón cocina en una pieza, tres habitaciones, y dos cuartos de baño. La habitación principal cuenta con un bonito vestidor. La vivienda dispone además de un trastero de 9 m2. Se encuentra totalmente reformada, con ascensor a cota cero, y cuenta con unas preciosas vistas.
Ven a visitarla sin compromiso, te encantará.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béPlanta
3a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Traster
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.040 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.040 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
300.000 €
Impostos i despeses de la compra:
23.199 €
Cost total de l'immoble:
323.199 €
Estalvi aportat:
60.000 €
Import de la hipoteca:
263.199 €
Interessos totals:
111.185 €
Cost total amb hipoteca
434.384 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.