- 5 habs.
- 3 banys
- 196 m²
- 255 m² terreny
Casa o xalet en venda a Entrenúcleos
Dos Hermanas
¡¡¡¡¡¡ ESPECTACULAR CHALET PARA ENTRAR A VIVIR EN LA URBANIZACIÓN SELECTA MIKONOS !!!!!
Le presentamos este magnifico chalet en una de las zonas mas demandadas y en expansión de Sevilla - Montequinto (Dos Hermanas), esta muy cerca de la Facultad de Loyola, muy cerca de la nueva ciudad deportiva del Real Betis Balompié, y a tan solo 5 minutos de la Ciudad Deportiva del Sevilla FC.
El chalet se compone de 5 amplios dormitorios, un amplísimo salón comedor, una bonita cocina con un lavadero, 3 cuartos de baños completos, amplio jardín, etc..
No deje pasar la oportunidad de visitar y comprar esta magnifico chalet, que por sus altas calidades y por el precio , será una vivienda que se retire pronto de la venta por que alguien la compre, llámenos ""YA""
NO ANUNCIAMOS LA VIVIENDA CON FOTOS POR PRIVACIDAD DE LA PROPIEDAD, solicite más información a nuestros asesores sin compromiso.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
1 a 5 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Electrodomèstics
- Porta Blindada
- Piscina comunitària
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.055 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.055 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
595.000 €
Impostos i despeses de la compra:
43.997 €
Cost total de l'immoble:
638.997 €
Estalvi aportat:
119.000 €
Import de la hipoteca:
519.997 €
Interessos totals:
219.665 €
Cost total amb hipoteca
858.662 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.