- 4 habs.
- 1 bany
- 131 m²
- 77 m² terreny
Casa o xalet en venda a Don Benito
Don Benito
Casa para reformar con 77 m² de superficie con orientación sur.
La vivienda se distribuye en:
Planta baja: pasillo en el que se ubican 2 dormitorios, 1 salón, 1 cocina con despensa, 1 baño, patio de 12 m² con pequeño trastero y escaleras de acceso a la 1ª planta.
Primera planta: pasillo, 2 dormitorios y 1 sala de estar.
No lo dude, esta vivienda por sus características le ofrece todo lo que cualquier familia necesita, buena ubicación, zona muy tranquila y accesibilidad a todos los servicios; sanitarios, educativos, deportivos, restaurantes, tiendas, etc. Venga a visitarla y se convencerá, descubre tu próximo hogar con nosotros ¿te lo vas a perder?
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
A reformarAntiguitat
70 a 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Traster
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
233 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
233 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
65.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.941 €
Cost total de l'immoble:
71.941 €
Estalvi aportat:
13.000 €
Import de la hipoteca:
58.941 €
Interessos totals:
24.899 €
Cost total amb hipoteca
96.840 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.