- 3 habs.
- 1 bany
- 130 m²
- 11400 m² terreny
Casa o xalet en venda a Don Benito
Don Benito
Chalet situado a cinco minutos de la ciudad, carretera asfaltada, entrada directa a la finca. el chalet esta totalmente vallado.
Tiene 11.400m2 de terreno, distribuidos en zona olivos, frutales, jardín y un lujoso chalet.
La vivienda es de reciente construcción, con tres habitaciones, un baño, salón comedor, cocina, porche, una gran piscina,
dos pozos, depuradora, trasteros. La vivienda esta totalmente aislada con ventanas y puertas de climalit, con su chimenea en el salón.
No pierda esta oportunidad, visítenos sin compromiso.
Acerca de
Inmobiliaria Mora-Díaz es tu inmobiliaria de confianza en la Comarca de Vegas Altas del Guadiana. Don Benito,Villanueva de la Serena y localidades cercanas.
Contacto
Avda. de Córdoba, 170 Don Benito (Badajoz)
699 041 798 / 650 324 174
info@inmobiliariamoradiaz.com
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordAigua calenta
ElectricitatEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Piscina
- Porta Blindada
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
581 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
581 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
165.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.103 €
Cost total de l'immoble:
180.103 €
Estalvi aportat:
33.000 €
Import de la hipoteca:
147.103 €
Interessos totals:
62.141 €
Cost total amb hipoteca
242.244 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.