- 2 habs.
- 1 bany
- 95 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Don Benito
Don Benito
Ref Que tendrá el centro, que todo el que ha vivido en él, le encanta!! En Inmobiliaria LA BÚSQUEDA GOLDEN, os presentamos un inmueble exclusivo. Un precioso apartamento de dos dormitorios. Una vivienda magnífica, tanto para vivir en ella, alquilarla ó como de segunda residencia. Es una vivienda muy amplia, tiene unos 84 m2 aproximadamente. Se distribuye en salón comedor, cocina, cuarto de baño, terraza lavadero, dos dormitorios y un bonito patio. La vivienda tiene calefacción por radiadores. Split de frío y calor. Cocina amueblada. Y tiene un patio de unos 25 m2, para disfrutar al aire libre, la joya de la vivienda.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
BéAntiguitat
20 a 30 anysPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
425 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
425 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
120.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.503 €
Cost total de l'immoble:
131.503 €
Estalvi aportat:
24.000 €
Import de la hipoteca:
107.503 €
Interessos totals:
45.413 €
Cost total amb hipoteca
176.916 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.