- 4 habs.
- 1 bany
- 93 m²
- 2a Planta
Pis en venda a Barcelona, Deltebre
Deltebre
¡ Oportunidad ! Piso de 93 m² para entrar a vivir a la venta en Deltebre, en Tarragona. La vivienda está distribuida en salón-comedor, cuatro dormitorios, cocina independiente, cuarto de baño, aseo, vestíbulo y terraza. Cuenta con suelos de gres, ventanas de madera, armarios empotrados... Todo ello en buen estado general de conservación, ideal para familias. Es una 2ª Planta en un bloque sin ascensor. Buenas comunicaciones por carretera (TV-3454). Próximo a todo tipo de servicios e infraestructuras como centros educativos (Escola Riumar), comercios, supermercados, farmacias, zonas verdes... SIN COMISIÓN
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:124 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:23 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
256 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
256 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
70.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.741 €
Cost total de l'immoble:
78.741 €
Estalvi aportat:
14.000 €
Import de la hipoteca:
64.741 €
Interessos totals:
27.349 €
Cost total amb hipoteca
106.090 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.