Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 1 bany
- 121 m²
Casa adosada en venda a Calle Garberas, 82, Cuevas del Campo
Cuevas del Campo
La casa se empezó a construir hace un año y medio , la planta baja está terminada y amueblada con muebles nuevos pero la de arriba hay que terminarla . Tiene todos los papeles en regla . Está construida con materiales de primera calidad . Se sitúa en una calle tranquila con vistas maravillosas. Si están interesados escríbanme y hacedme vuestra propuesta . El precio al privado . número de teléfono 642786401
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:121 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:40 kg CO₂ m² / any
- Pati
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
868 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
868 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
250.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.571 €
Cost total de l'immoble:
269.571 €
Estalvi aportat:
50.000 €
Import de la hipoteca:
219.571 €
Interessos totals:
92.755 €
Cost total amb hipoteca
362.326 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




