Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 2 banys
- 243 m²
- 800 m² terreny
Casa o xalet en venda a Mas Trader - Corral d'En Tort - Corral d'En Cona
Cubelles
Magnífico chalet a cuatro vientos en Cubelles. Este voluminoso inmueble consta de 800 m2 de parcela y 242 m2 de vivienda repartidos en 2 plantas. Cuenta con 5 habitaciones dobles, 2 baños completos, cocina, salón-comedor, 2 terrazas opuestas a cada lado de la vivienda, piscina propia, plazas de parking para 3-5 coches, patio delantero y trasero asfaltados, zona de barbacoa y pozo de agua propia. También cuenta con aire acondicionado y armarios empotrados.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.360 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.360 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
380.000 €
Impostos i despeses de la compra:
40.199 €
Cost total de l'immoble:
420.199 €
Estalvi aportat:
76.000 €
Import de la hipoteca:
344.199 €
Interessos totals:
145.402 €
Cost total amb hipoteca
565.601 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.