Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 140 m²
Dúplex en venda a Carrer Hermanas Reyna, 42, Cortegana
Cortegana
Vendo casa nueva en Cortegana con 3 habitaciones, 2 baños, 2 salones, 2 cocinas, patio y terraza con vistas al castillo. Le da el sol todo el día, tiene grandes ventanales, muy luminoso. Situada muy cerca del centro, en una calle tranquila, sin ruido de coches, próximo a colegio e instituto. Enseño sin compromiso!
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Gairebé nouAntiguitat
1 a 5 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:0.01 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:0.01 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Pati
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Balcó
- Internet
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
316 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
316 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
90.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.041 €
Cost total de l'immoble:
98.041 €
Estalvi aportat:
18.000 €
Import de la hipoteca:
80.041 €
Interessos totals:
33.812 €
Cost total amb hipoteca
131.853 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




