- 4 habs.
- 2 banys
- 153 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Zona de la Trinidad , Zona Centro
Córdoba Capital
Ref.: PI627
ZONA PLAZA DE LA TRINIDAD. Espectacular piso exterior muy luminoso que gira entorno a un patio andaluz.
La vivienda de 153 m2 que se distribuye en hall de entrada, una amplia cocina(zona lavadero), salón con 2 grandes ventanales, 4 habitaciones(armarios empotrados) y 2 baños.
Ubicada en una 1ª planta sin ascensor.
Cochera opcional en el mismo edificio: Precio: 44.000€.
¡Si quiere una vivienda en el centro pero en una zona tranquila este puede ser su nuevo hogar!
Precio: 3019.000€
Puede visitar nuestra web.
www.inmobiliariaarcos.com
Financiación con estudio previo personalizado y gratuito.
Gastos de la compraventa según ley y honorarios de la Agencia Inmobiliaria, NO están incluidos en el precio del inmueble anteriormente mencionado.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béPlanta
1a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.093 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.093 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
319.000 €
Impostos i despeses de la compra:
21.339 €
Cost total de l'immoble:
340.339 €
Estalvi aportat:
63.800 €
Import de la hipoteca:
276.539 €
Interessos totals:
116.820 €
Cost total amb hipoteca
457.159 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.