Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 10 habs.
- 218 m²
- 103 m² terreny
Casa adosada en venda a Terra Alta, Corbera d'Ebre
Corbera d'Ebre
¡ Oportunidad para reformar ! Vivienda unifamiliar adosada de tres plantas para reformar a la venta en Corbera d`Ebre, Tarragona. La vivienda consta de tres plantas y está distribuida en salón-comedor, varios dormitorios, cocina, cuarto de baño, vestíbulo y amplia terraza. Precisa reforma integral para entrar a vivir ya que se encuentra en mal estado de conservación, pero ofrece muchas posibilidades. Buenas comunicaciones por carretera (N-420). Próximo a todo tipo de servicios e infraestructuras como centros educativos (Llar d'Infants 'Los Paterets'), comercios, supermercados, gasolinera, farmacias, zonas verdes... SIN COMISIÓN
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:216 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:42 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
149 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
149 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
40.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.641 €
Cost total de l'immoble:
45.641 €
Estalvi aportat:
8.000 €
Import de la hipoteca:
37.641 €
Interessos totals:
15.901 €
Cost total amb hipoteca
61.542 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.