Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 1 bany
- 81 m²
- 94 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Camino de Malaga, 15, Colmenar
Colmenar
CASA UNIFAMILIAR PAREADA.
SE VENDE EN COLMENAR (29170 -MALAGA) EN CAMINO DE MALAGA 15. (EN PLENO CENTRO)
CONSTA DE GRAN GARAGE Y PATIO AL FONDO EN TODA SU PLANTA BAJA (IDEAL PARA NEGOCIO), EN PRIMERA PLANTA DISPONE DE VIVIENDA CON DOS DORMITORIOS, RECIBIDOR, SALON (aire acondicionado), CUARTO DE BAÑO CON ALTILLO, COCINA Y LAVADERO, EN SU TERCERA PLANTA TIENE AZOTEA CON HABITACION (aire acondicionado) Y ARMARIO EMPOTRADO. DISPONE DE OJO PATIO TRASERO. (cocina con microondas, nevera, hornilla 4 fuegos, horno, lavadora y termo de butano).
208.000 €
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-oestEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
715 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
715 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
208.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.476 €
Cost total de l'immoble:
222.476 €
Estalvi aportat:
41.600 €
Import de la hipoteca:
180.876 €
Interessos totals:
76.408 €
Cost total amb hipoteca
298.884 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




