- 4 habs.
- 3 banys
- 260 m²
Casa o xalet en venda a Carrer Carrer Pompeu Fabra, Collbató
Collbató
Desde Finques el Poble os presentamos este magnífico chalet situado en la exclusiva zona de Can Migrat, en Collbató. Con una superficie construida de 260 m2 y útil de 240 m2, esta propiedad destaca por su diseño reformado que combina elegancia y funcionalidad. El inmueble cuenta con un amplio salón-comedor de 30 m2 ideal para disfrutar momentos familiares, además de cuatro habitaciones dobles; dos se encuentran convenientemente ubicadas en planta baja - incluyendo una suite principal- lo que añade comodidad al hogar. La cocina está equipada y tiene un tamaño generoso de 17 m2, perfecta para los amantes del arte culinario. Disfrute del aire libre desde su terraza y jardín mientras contempla las impresionantes vistas de nuestra emblemática montaña mágica de Montserrat. Si al verla, has sentido que ahí es donde quieres estar, no lo dudes, llámanos!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsCalefacció
GasoilEstat
ReformatGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:99 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Jardí Privat
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.694 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.694 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
473.800 €
Impostos i despeses de la compra:
49.727 €
Cost total de l'immoble:
523.527 €
Estalvi aportat:
94.760 €
Import de la hipoteca:
428.767 €
Interessos totals:
181.126 €
Cost total amb hipoteca
704.653 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.