Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 210 m²
Pis en venda a Calle Mirador del Alto del Rey, 4, Fontenebro - Altavista
Collado Villalba
particular vende chale adosado en la urbanización el Mirador de la sierra en Collado Villalba (Madrid), la casa tiene un jardín delantero, un porche, en la planta baja hay un amplio salón con chimenea, un baño, la cocina y un patio interior, la primera planta tiene 4 habitaciones y un baño completo con columna de hidromasaje.
Aire acondicionado en las habitaciones y en el salón.
Garaje individual cerrado, la urbanización tiene piscina, club social, pistas de tenis y de paddle e instalaciones deportivas.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Piscina
- Electrodomèstics
- Videointerfòn
- Zona Esportiva
- Zona Infantil
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.487 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.487 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
435.000 €
Impostos i despeses de la compra:
28.299 €
Cost total de l'immoble:
463.299 €
Estalvi aportat:
87.000 €
Import de la hipoteca:
376.299 €
Interessos totals:
158.962 €
Cost total amb hipoteca
622.261 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




