Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 150 m²
- Superior a Planta 15
Àtic en venda a Cocentaina
Cocentaina
Espectacular ático duplex a estrenar en Cocentaina.
En la actualidad la vivienda está distribuida en salón con cocina americana, dos dormitorios y dos baños. En la planta superior de la vivienda encontramos un espacio por distribuir del mismo tamaño que la planta baja de la misma, por lo que se puede convertir muy fácilmente en una vivienda de 4 dormitorios.
Aire acondicionado por conductos en planta principal de la vivienda.
Terraza de más de 100 metros cuadrados y parquing cerrado de 111 metros cuadrados incluidos en el precio.
Kapitalia Inmobiliaria
Sant Llorenç 29. 5ª planta.
96 238 76 81
Característiques
Tipus d'immoble
ÀticDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouAntiguitat
1 a 5 anysGaratge
PrivatPlanta
AltresAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
755 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
755 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
210.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.996 €
Cost total de l'immoble:
232.996 €
Estalvi aportat:
42.000 €
Import de la hipoteca:
190.996 €
Interessos totals:
80.683 €
Cost total amb hipoteca
313.679 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.