Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 bany
- 45 m²
- Baixos
Apartament en venda a Camino de la Guija, La Guija
Ciudad Real Capital
Inmobiliaria Correal les ofrece un apartamento en la zona de la universidad. La vivienda se distribuye en salón con salida a un patio de 9 m2, cocina amueblada independiente, dormitorio con armario empotrado, baño completo con bañera y entrada. Plaza de garaje en el mismo edificio. Interior. Luminosa. Calefacción individual de bomba frío y calor. Suelos de tarima flotante. Aire acondicionado. Asesoramiento Jurídico e Hipotecario gratuito. Dentro del precio van incluido los honorarios de la inmobiliaria. Mejor ver.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
BéGaratge
PrivatPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Pati
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
381 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
381 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
110.000 €
Impostos i despeses de la compra:
8.503 €
Cost total de l'immoble:
118.503 €
Estalvi aportat:
22.000 €
Import de la hipoteca:
96.503 €
Interessos totals:
40.766 €
Cost total amb hipoteca
159.269 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.