Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 75 m²
Pis en venda a Rinconada Plaza España, 11, Cistierna
Cistierna
Se vende piso en Calle Raimundo Morán nº 11 de Cistierna, León.
Luminoso y acogedor piso de 72,79 metros cuadrados en Cistierna, (León), al lado de la plaza del ayuntamiento en el centro de la localidad, cn orientación sur y estupendas vistas a la montaña de Cistierna.
Se trata de un primero con ascensor. Consta de un vestíbulo con un pequeño trastero empotrado, cocina totalmente equipada con despensa y terraza, amplio salón-comedor, dos dormitorios, uno de ellos con terraza, y un baño.
Dispone de calefacción individual de gasoil.
Muy bien situada con respecto a las principales vías de comunicación con León, Guardo, Picos de Europa….
PRECIO: 58.000€
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Parquet
- Terrassa
- Traster
- Cuina Office
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
204 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
204 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
58.000 €
Impostos i despeses de la compra:
5.121 €
Cost total de l'immoble:
63.121 €
Estalvi aportat:
11.600 €
Import de la hipoteca:
51.521 €
Interessos totals:
21.764 €
Cost total amb hipoteca
84.885 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




