Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 1 bany
- 200 m²
Pis en venda a Plaza Adolfo Gimenez del Rio, 5a, Chella
Chella
Hermosa propiedad con olivos centenarios y amplias estancias, con todas las comodidades de la 🏡 Rural, cerca de la población de Chella, en urbanización, fácil acceso , 200 metros de casa bien repartidos con vistas todas al campo, parking, cochera,almacén, gallinero, piscina con 20000 metros de campo privados.Interesados envío fotos de calidad y vídeos. Saludos.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:1 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:999.99 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Cuina Office
- Pati
- Piscina
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Nevera
- TV
- Balcó
- Internet
- Porta Blindada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
459 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
459 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
127.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.603 €
Cost total de l'immoble:
141.603 €
Estalvi aportat:
25.400 €
Import de la hipoteca:
116.203 €
Interessos totals:
49.088 €
Cost total amb hipoteca
190.691 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




