- 3 habs.
- 2 banys
- 100 m²
Casa adosada en venda a Urano, S/n, Cazalegas
Cazalegas
SEVEN PROPERTIES VENDE EN EXCLUSIVA; chalet de esquina de 100m2 construidos en Cazalegas (a 5 minutos de Talavera de la Reina y 2 minutos a autovía A5), LISTO PARA ENTRAR A VIVIR, sin necesidad de hacerle nada. Vivienda espaciosa, moderna y con muchas posibilidades.
La vivienda se distribuye en 2 plantas, principal y primera, compuesta por; 3 dormitorios, baño completo con bañera, aseo, cocina y salón con salida al patio de 30m2 aprox.
EXCELENTES CALIDADES DE CONSTRUCCION Y CONSERVACION, PARA ENTRAR A VIVIR!!! puertas interiores lacadas en blanco, paredes lisas, AACC frio/calor en dormitorios y salón, ACS por termo eléctrico, ventanas de aluminio climalit, estufa de pellet, zona de almacenaje en hueco de escalera y salón, armario empotrado en dormitorio principal.
Una vivienda ideal para quienes buscan comodidad, estilo de vida y un hogar con todo lo necesario para disfrutar cada día.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Traster
- Forn
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
464 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
464 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
129.900 €
Impostos i despeses de la compra:
13.594 €
Cost total de l'immoble:
143.494 €
Estalvi aportat:
25.980 €
Import de la hipoteca:
117.514 €
Interessos totals:
49.642 €
Cost total amb hipoteca
193.136 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.