- 3 habs.
- 1 bany
- 119 m²
- 2a Planta
Pis en venda a San Miguel, Catarroja
Catarroja
Excelente oportunidad de inversión en casco urbano de Catarroja. La vivienda se vende actualmente alquilada, con contrato vigente hasta 2030, lo que permite al nuevo propietario contar con ingresos estables desde el primer momento.
La renta actual es de 750 € al mes, ofreciendo una inversión con ingresos recurrentes y previsibles.
Una opción ideal para inversores que buscan una propiedad con inquilinos ya establecidos y sin necesidad de gestionar una nueva búsqueda de arrendatarios.
Características principales:
Vivienda actualmente alquilada.
Contrato vigente hasta 2030.
Renta mensual: 750 €.
Inquilinos actuales.
Ingresos desde el primer día.
Ubicada en Catarroja, en una zona consolidada con servicios y comercios cercanos.
Para más información sobre la vivienda, condiciones del contrato o rentabilidad, no dudes en contactar con CM PROPERTIES.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Llogat amb inquilinsEstat
Molt béAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Electrodomèstics
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
648 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
648 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
180.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.996 €
Cost total de l'immoble:
199.996 €
Estalvi aportat:
36.000 €
Import de la hipoteca:
163.996 €
Interessos totals:
69.278 €
Cost total amb hipoteca
269.274 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.