- 4 habs.
- 1 bany
- 225 m²
- 820 m² terreny
Casa o xalet en venda a Catadau
Catadau
Chalet con amplias vistas, bien ubicado. Sobre parcela de 820 m2, en tres bancales tenemos una vivienda que consta en planta alta de salón, cocina, baño y 4 dormitorios. Dispone de una amplia buhardilla diáfana en planta superior y un espacio ideal para reuniones familiares o actividades deportivas en planta baja. En la parcela tenemos una piscina de 7x4, chapada en gresite con depuradora. Dispone de terrazas cubiertas y descubiertas, perfectas para pasar un buen rato y tomar el sol.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ButàEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Piscina
- Electrodomèstics
- Forn
- Alarma
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
648 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
648 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
180.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.996 €
Cost total de l'immoble:
199.996 €
Estalvi aportat:
36.000 €
Import de la hipoteca:
163.996 €
Interessos totals:
69.278 €
Cost total amb hipoteca
269.274 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.